do góry ^

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wniosku Zakładu Utylizacji Odpadów Clean City Sp. z o.o., Mnichy 100, Kamionna, reprezentowanego przez pełnomocnika o zmianę pozwolenia zintegrowanego


DSK-IV.7222.15.2023 

 

Poznań, dnia 6.05.2024 r.


ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 33 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6, pkt 7 i pkt 8 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) w zw. z art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 54) - pobierz dokument



Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2024-05-06 Małgorzata Krucka-Adamkiewicz
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2024-05-08 07:45:51 przez Karolina Pyterek
ostatnia zmiana treści: 2024-05-08 07:55:01 przez Karolina Pyterek

Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr



Urząd Marszałkowski
Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, tel.: 61 626 66 66

www.gov.pl/web/bip

Stronę odwiedzono 103 razy
UMWW ©2024